Kurs C#

C# to obiektowy język programowania stworzony 15 lipca 2000 roku przez zespół kierowany przez Andersa Hejlsberga pracującego w firmie Microsoft. Jest on bardzo podobny do języka Java pod względem zasady kompilacji jak i ogólnego zarysu programowania, a składnia jest wzorowana na składni języka C czy C++.

Forma zajęć:

Kurs C# prowadzony jest przez jednego instruktora, każdy z uczestników pracuje przy jednym laptopie. Kurs trwa 16 godzin lekcyjnych.

Uczestnicy kursu otrzymują:

  • Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim oraz angielskim.
  • Zaświadczenie ukończenia kursu (na podstawie §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)).

Narodowy Instytut Kształcenia został wpisany do rejestru Niepublicznych Placówek Kształcenia Ustawicznego prowadzonego przez Powiat Sanocki pod numerem 23. Organem prowadzącym NInK jest Podkarpacka Fundacja Rozwoju Kultury. Wszelkie dochody z tytułu prowadzenia szkoleń i kursów trafiają na wydzielone konto PFRK i są przekazywane na rozwój sektora szkoleniowego co jest wpisane w główne cele statutowe PFRK i NInK.

Pobierz ofertę

Napisz do nas: instytut@nink.pl
Zadzwoń: +48 13 464 03 44 

 

Program kursu C#:

  1. Od czego zacząć?
    2. Najprostszy program
    3. Podstawowa składania i elementy języka
                   a. Operatory
                   b. Stałe i Zmienne
                   c. Typy danych
                   d. Tablice i kolekcje
                   e. Instrukcje sterujące
                                  I. Instrukcje warunkujące
                                  II. Pętle
                                  III. Obsługa wyjątków
    4. Obiektowość
                  a. Klasy i obiekty
                  b. Filary programowania obiektowego
                  c. Konstruktory i Destruktory
                  d. Modyfikatory dostępu
                  e. Pola i właściwości
                  f. Metody
                  g. Interfejsy