3DS MAX poziom podstawowy
Cena kursu: 1300 zł
Zadzwoń: +48 13 464 03 44
Forma zajęć:
- Kurs trwa 24 godziny lekcyjne
- Uczestnicy dostają niezbędne materiały dydaktyczne i pomoc naukową
- Zajęcia prowadzone są przez jednego instruktora
- Uczestnicy otrzymują stanowisko pracy z laptopem wyposażonym w potrzebne narzędzia i oprogramowanie
- W czasie zajęć organizowane są przerwy kawowe
W czasie szkolenia uczestnicy poznają podstawy pracy w środowisku programu dotyczące konfigurowania programu, tworzenia podstawowych obiektów, ich edycji, pokrywania materiałami, podstaw oświetlenia, obsługi kamer, animacji, importowania danych z innych programów oraz renderingu i jego wydruku.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik posiada podstawową wiedzę z zakresu obsługi programu, dotyczącą konfigurowania programu, tworzenia podstawowych obiektów, ich edycji, pokrywania materiałami, podstaw oświetlenia, obsługi kamer, animacji oraz renderingu.
Uczestnicy kursu otrzymują:
- Międzynarodowy Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autodesk, uznawany na całym świecie, potwierdza znajomość oprogramowania, posiada unikatowy numer i jest rejestrowany w bazie danych szkoleniowych firmy Autodesk.
- Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim.
- Zaświadczenie ukończenia kursu (na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych).
Istnieje możliwość tłumaczenia wydanych certyfikatów i zaświadczeń na język angielski i niemiecki. Koszt tłumaczenia wynosi 20 zł za komplet w jednym z wybranych języków.
Narodowy Instytut Kształcenia został wpisany do rejestru Niepublicznych Placówek Kształcenia Ustawicznego prowadzonego przez Powiat Sanocki pod numerem 23. Organem prowadzącym NInK jest Podkarpacka Fundacja Rozwoju Kultury. Wszelkie dochody z tytułu prowadzenia szkoleń i kursów trafiają na wydzielone konto PFRK i są przekazywane na rozwój sektora szkoleniowego co jest wpisane w główne cele statutowe PFRK i NInK.
Program kursu:
1. Wprowadzenie:
- Interfejs Autodesk 3DS MAX,
- Zasady pracy z panelem komend, paskami narzędzi i narzędziami do nawigacji,
- Praca z systemem jednostek,
- Przygotowanie ustawień programu.
2. Praca w systemie projektu:
- Tworzenie folderu roboczego,
- Narzędzia „Asset Tracking",
- Zapisywanie i archiwizowanie projektu.
3. Modelowanie:
- Tworzenie kształtów 2D,
- Tworzenie parametrycznych brył 3D,
- Menedżer właściwości warstw,
- Import obiektów przestrzennych,
- Modelowanie metodą Low-Poly.
4. Tworzenie i nakładanie Materiałów
- Praca z edytorem materiałów,
- Parametry odpowiadające za wygląd materiałów,
- Nakładanie tekstur,
- Modyfikator UVW Map a rozmieszczenie materiału na
5. Oświetlenie:
- Omówienie podstawowych rodzaji świateł i ich ustawień,
- System nasłonecznienia dziennego.
6. Kamery:
- Wstawianie kamery do sceny,
- Zmiana parametrów.
7. Rendering:
- Podstawowe ustawienia renderingu - moduł podstawowy ScanLine,
- Przygotowanie renderingu do wydruku.
8. Animacja:
- Zasady działania animacji,
- Tworzenie i edycja.