Kurs MS PowerPoint poziom zaawansowany

Cena kursu: 
1000 zł/os. (w przypadku grupy 2-5 osób)
800 zł/os. (w przypadku grupy powyżej 5 osób)
W przypadku kursów dla 1 osoby, wycena robiona jest indywidualnie. 
 
Napisz do nas: instytut@nink.pl
Zadzwoń: +48 13 464 03 44 
tel. kom.: +48 781 102 500
 
Forma zajęć:
  • Kurs trwa 16 godzin lekcyjnych
  • Uczestnicy dostają niezbędne materiały dydaktyczne i pomoc naukową
  • Zajęcia prowadzone są przez jednego instruktora
  • Uczestnicy otrzymują indywidualne stanowiska pracy z laptopem, wyposażonym w potrzebne narzędzia i oprogramowania
  • W czasie zajęć organizowane są przerwy kawowe

Szkolenie adresowane do osób korzystających z PowerPointa, które chcą tworzyć bardziej zaawansowane prezentacje oraz w pełni wykorzystywać bogate możliwości programu. Uczestnicy szkolenia poznają metody tworzenia rozbudowanych diagramów i ilustracji, zaawansowane techniki wprowadzania animacji do prezentacji, używania w prezentacjach plików dźwiękowych i filmów, tworzenia chronometrażu i wykresów oraz najważniejsze zasady prowadzenia dobrej prezentacji.

 

Uczestnicy kursu otrzymują:

  • Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim.
  • Zaświadczenie ukończenia kursu (na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych). 

Istnieje możliwość tłumaczenia wydanych certyfikatów i zaświadczeń na język angielski i niemiecki. Koszt tłumaczenia wynosi 20 zł za komplet w jednym z wybranych języków.

Narodowy Instytut Kształcenia został wpisany do rejestru Niepublicznych Placówek Kształcenia Ustawicznego prowadzonego przez Powiat Sanocki pod numerem 23. Organem prowadzącym NInK jest Podkarpacka Fundacja Rozwoju Kultury. Wszelkie dochody z tytułu prowadzenia szkoleń i kursów trafiają na wydzielone konto PFRK i są przekazywane na rozwój sektora szkoleniowego co jest wpisane w główne cele statutowe PFRK i NInK.

Program kursu:

  1. Tworzenie własnych szablonów prezentacji.
  2. Korzystanie z innych prezentacji – kopiowanie slajdów, grafiki, kolorów, czcionek.
  3. Tworzenie diagramów
    • ręczne rysowanie,
    • korzystanie ze smartartów.
  4. Przejścia i schematy animacji
    • rodzaje efektów,
    • ustawienia efektów,
    • łączenie efektów,
    • animowanie wykresów, smartartów itp.
  5. Wstawianie w prezentację innych dokumentów (dokumentów Worda, arkuszy Excela).
  6. Wstawianie nagrań dźwiękowych i filmowych.
  7. Prezentacje niestandardowe.
  8. Prezentacje przeznaczone do samodzielnego oglądania
    • chronometraż,
    • nagrywanie narracji,
    • przyciski i linki.
Miejsce
Termin
Sanok

ul. 3 Maja 15/3

38-500 Sanok

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Rzeszów

Rzeszów

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Kraków

Kraków

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Miejsca

Sanok

ul. 3 Maja 15/3

38-500 Sanok

Rzeszów

Rzeszów

Kraków

Kraków