Kurs MS PowerPoint poziom zaawansowany
Zadzwoń: +48 13 464 03 44
- Kurs trwa 16 godzin lekcyjnych
- Uczestnicy dostają niezbędne materiały dydaktyczne i pomoc naukową
- Zajęcia prowadzone są przez jednego instruktora
- Uczestnicy otrzymują indywidualne stanowiska pracy z laptopem, wyposażonym w potrzebne narzędzia i oprogramowania
- W czasie zajęć organizowane są przerwy kawowe
Szkolenie adresowane do osób korzystających z PowerPointa, które chcą tworzyć bardziej zaawansowane prezentacje oraz w pełni wykorzystywać bogate możliwości programu. Uczestnicy szkolenia poznają metody tworzenia rozbudowanych diagramów i ilustracji, zaawansowane techniki wprowadzania animacji do prezentacji, używania w prezentacjach plików dźwiękowych i filmów, tworzenia chronometrażu i wykresów oraz najważniejsze zasady prowadzenia dobrej prezentacji.
Uczestnicy kursu otrzymują:
- Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim.
- Zaświadczenie ukończenia kursu (na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych).
Istnieje możliwość tłumaczenia wydanych certyfikatów i zaświadczeń na język angielski i niemiecki. Koszt tłumaczenia wynosi 20 zł za komplet w jednym z wybranych języków.
Narodowy Instytut Kształcenia został wpisany do rejestru Niepublicznych Placówek Kształcenia Ustawicznego prowadzonego przez Powiat Sanocki pod numerem 23. Organem prowadzącym NInK jest Podkarpacka Fundacja Rozwoju Kultury. Wszelkie dochody z tytułu prowadzenia szkoleń i kursów trafiają na wydzielone konto PFRK i są przekazywane na rozwój sektora szkoleniowego co jest wpisane w główne cele statutowe PFRK i NInK.
Program kursu:
- Tworzenie własnych szablonów prezentacji.
- Korzystanie z innych prezentacji – kopiowanie slajdów, grafiki, kolorów, czcionek.
- Tworzenie diagramów
- ręczne rysowanie,
- korzystanie ze smartartów.
- Przejścia i schematy animacji
- rodzaje efektów,
- ustawienia efektów,
- łączenie efektów,
- animowanie wykresów, smartartów itp.
- Wstawianie w prezentację innych dokumentów (dokumentów Worda, arkuszy Excela).
- Wstawianie nagrań dźwiękowych i filmowych.
- Prezentacje niestandardowe.
- Prezentacje przeznaczone do samodzielnego oglądania
- chronometraż,
- nagrywanie narracji,
- przyciski i linki.