Kurs Fotografii reklamowej

Zapraszamy na kurs fotografii reklamowej. Celem zajęć jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie fotografa pracującego dla agencji reklamowych, działów promocji w różnego rodzaju instytucjach i firmach, wydawnictwach i tytułach prasowych, bazujących na fotografii ilustracyjnej.

Poznaj tajniki fotografii, teorię reklamy, specjalne techniki fotograficzne , które sprawią, że Twoje zdjęcia wyróżnią się na tle innych.

  • Naucz się malować światłem
  • Nadaj wyjątkowy charakter fotografowanym obiektom
  • Spraw aby ludzie pożądali Twój produkt

Froma zajęć:

Zajęcia prowadzone są przez jednego instruktora, każdy z uczestników pracuje przy jednym laptopie z własnym sprzętem fotograficznym.

Kurs fotografii reklamowej trwa 24 godziny zegarowe. W czasie zajęć omawiane będą zagadnienia związane ze źródłami światła, oraz ich wpływem na powstające zdjęcia. Zademonstrujemy również sposoby kontrolowania światła, odbić i cieni, a uczestnicy warsztatów, będą mogli spróbować swoich sił w fotografii kulinarnej, produktowej i reklamowej.

Uczestnicy kursu otrzymują:

  • Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim oraz angielskim.
  • Zaświadczenie ukończenia kursu (na podstawie §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)).

 Pobierz ofertę

Napisz do nas: instytut@nink.pl
Zadzwoń: +48 13 464 03 44 

 

Program kursu fotografii reklamowej:

Teoria:

  • omówienie źródeł światła i ich wpływu na powstawanie cieni oraz odbić
  • omówienie sposobów kontrolowania i modelowania światła,
  • omówienie obiektywów Tilt/Shift oraz zagadnień modelowania płaszczyzny ostrości
  • przygotowanie aparatu do pracy: ustawienia, personalizacja
  • dobór odpowiedniego obiektywu
  • wykorzystanie unikalnych funkcji programu EOS utility do czyszczenia matrycy i poprawy wad optyki
  • praktyczne wykorzystanie zdalnego sterowania aparatem

Praktyka:

  • sposoby oświetlania planu zdjęciowego w celu uzyskania konkretnych, z góry założonych efektów
  • sposoby kompensacji oświetlenia zastanego w celu uzyskania naturalnych efektów,
  • improwizowane techniki oświetlania i nietypowe źródła światła
  • studyjne lampy błyskowe
  • wykorzystanie bezprzewodowego systemu małych i mobilnych reporterskich lamp błyskowych w celu osiągnięcia efektów porównywalnych do użycia profesjonalnych lamp studyjnych

Obróbka w Photoshopie:

  • interfejs programu: palety, intuicyjna nawigacja
  • praca na warstwach
  • podstawy profesjonalnej obróbki tonalnej i kolorystycznej
  • wywoływanie RAWów
  • narzędzia do retuszu - różne rodzaje pędzli
  • fotomontaż - podstawą dzisiejszej fotografii reklamowej
  • wycinanie, maskowanie, przeklejanie, wtapianie
  • photoshopowe sztuczki w reklamie: wyostrzanie, rozjaśnianie i przyciemnianie punktowe
  • formaty zapisu plików
Miejsce
Termin
Sanok

ul. 3 Maja 15/3

38-500 Sanok

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Rzeszów

Rzeszów

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Kraków

Kraków

Termin do ustalenia,
po zebraniu min. 5 osób

Miejsca

Sanok

ul. 3 Maja 15/3

38-500 Sanok

Rzeszów

Rzeszów

Kraków

Kraków