Mistrzowie Programowania II

Otwieramy zapisy do II edycji Mistrzów Programowania!

Jedyny taki projekt edukacyjny skierowany do dzieci i młodzieży w Sanoku!
 
Nauka programowania pozwala rozwijać kreatywne myślenie, doskonalić umiejętności analityczne i nadążać za postępem techniki. W dzisiejszej dobie zaawansowanej techniki informatycznej umiejętność programowania to nie tylko domena informatyków, ale wszystkich którzy chcą funkcjonować w nowoczesnym świecie. Programowanie stało się – obok języka ojczystego i jednego języka obcego – trzecim językiem, który każdy człowiek powinien znać choć na podstawowym poziomie, by rozumieć otaczający go świat i zachodzące w nim zmiany.

Chcąc sprostać wyzwaniom jakie stawia pędzący rozwój i wszechobecny postęp technologiczny zachęcamy rodziców, aby dały możliwość swoim dzieciom wejść w nową erę cyfryzacji.

Cena za jedno spotkanie: 50 PLN
Cena za cały miesiąc: 180 PLN

Udział w zajęciach jest możliwy wyłącznie po dokonaniu płatności. Zajęcia można zaplacić w biurze Narodowego Instytutu Kształcenia w Sanoku lub przelewem na konto:

Bank Pekao SA
87 1240 2340 1111 0010 5339 4009
Narodowy Instytut Kształcenia
ul 3 Maja 15/3
38-500 Sanok

Forma zajęć:

1. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu w każdy czwartek

2. Zajęcia podzielone są na dwie grupy zaawansowania:

  • Grupa I poziom podstawowy 15:15 - 16:40
    • Etap I Programowanie w Scratch
    • Etap II Tworzenie stron WWW
  • Grupa II poziom zaawansowany 16:45 - 18:30 
    • Nauka programowania w języku Python
3. Zajęcia prowadzone są przez jednego instruktora, każdy z uczestników pracuje przy jednym laptopie. Semestr trwa od października do końca czerwca. Uczestnicy zajęć przejdą całą drogę, która pozwoli im nauczyć się podstaw programowania oraz otworzy drzwi na bardziej zaawansowane języki. Naukę zaczniemy od programowania w Scratch prostego języka blokowego, starając się w późniejszych etapach przechodzić do bardziej zaawansowanych języków jak Java i Python dostosowując poziom zajęć do umiejętności danej grupy.
 
Najnowszą wersję Scratch'a mogą Państwo pobrać pod tym linkiem.

Uczestnicy kursu otrzymują:

Imienne certyfikaty sygnowane przez Narodowy Instytut Kształcenia w języku polskim oraz angielskim.

Napisz do nas: instytut@nink.pl
Zadzwoń: +48 13 464 03 44 

 

  Program zajęć Grupa I - Etap I:  
  1. Zostań kreatorem wirtualnej rzeczywistości, czyli... na czym polega programowanie?
  2. Tworzymy pierwszą programowalną animację: uczymy pływać rybkę.
  3. Polub matematykę, czyli o królowej nauk i programowaniu na przykładach.
  4. Gra w kotka i myszkę.
  5. Gra: astronomiczna przygoda.
  6. Gra Na Autostradzie.
  7. Tworzymy własne bloczki.
  8. Rysowanie w Scratch’u.
  9. Twoja pierwsza platformówka.
  10. Gra w węża.
  11. Gra Interaktywna Strzelnica.
  12. Gra Kula Armatnia

 Program zajęć Grupa I - Etap II:

1. Wprowadzenie do HTML
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku, a web developer powinien rozpocząć swoją od poznania języka znaczników i budowy szkieletu stron internetowych!
2. Podstawy CSS
Poznaj świat języka CSS nadaj wygląd stronom w języku HTML, aby były bardziej czytelne i miłe dla oka.
3. Budowa layoutu
Tworzenie podstawowego układu strony www oraz rozmieszczanie podstawowych elementów tam gdzie ich potrzebujesz.
4. Semantyka HTML5
Poznaj nowe tagi języka HTML w wersji 5, aby przeglądarki internetowe i wyszukiwarki lepiej rozumiały treść zawartą na Twojej witrynie.
5. Więcej o CSS
Dowiedz się więcej na temat kolorów, cieniowania, czcionek, stylowania elementów będących w różnych stanach oraz kilka innych, ciekawych właściwości.
6. Grafika i animacje na stronach WWW
Poznaj techniki przekształcania elementów za pomocą CSS, przejścia, transformacje, animacje, filtry oraz gradienty.
 
 Program zajęć Grupa Python cześć I: 
  1. Używanie podstawowych struktur danych, takich jak listy, krotki i mapy.
  2. Organizowanie kodu do wielokrotnego użytku za pomocą funkcji i modułów.
  3. Używanie struktur kontrolnych takich jak pętle i instrukcje warunkowe.
  4. Rysowanie kształtów i wzorów za pomocą modułu turtle.
  5. Tworzenie gry, animacji i grafiki za pomocą modułu tkinter.
Miejsce
Termin
Sanok

ul. 3 Maja 15/3,

38-500 Sanok

04.10 - 30.06.2019

GRUPA I
Czwartek 15:15 - 16:40
Programowanie w Scratch

Sanok

ul. 3 Maja 15/3,

38-500 Sanok

04.10 - 30.06.2019

GRUPA II
Czwartek 16:45 - 18:30
Nauka programowania w języku Python

Miejsca

Sanok

ul. 3 Maja 15/3,

38-500 Sanok

Sanok

ul. 3 Maja 15/3,

38-500 Sanok